1-2 dagar leverans för 49 kr
100% diskret & säkert
Fri frakt över 999 kr
30 dagar öppet köp
5 stjärnor på Trustpilot
Sexleksaker
Apotek
Underkläder & Förspel
BDSM
SPARA
0
Varukorg
Sök förslag
Kategorier
Produkter

Köpvillkor

1. Företagsinformation

NAE Group Sweden AB
Mshop
Älvsjövägen 2, 3tr
125 34 Älvsjö
E-post: order@mshop.se
Telefon: 08-527 770 70
Org.nummer: 556262-8494

2. Priser

Priserna på Mshop.se är angivna i svenska kronor (SEK) och inkluderar moms. I varukorgen ser du det totala beloppet inklusive frakt.

3. Betalning

Vi erbjuder sju olika betalsätt, så att du ska kunna hitta något du är bekväm med! Vi samarbetar alltid med stora och pålitliga aktörer så att du ska vara så trygg som möjligt när du betalar något hos oss.

3.1 De olika betalsätten

  • Kortbetalning. Du betalar enkelt och säkert direkt via Mshop.se.
  • Faktura via Klarna
  • Delbetalning via Klarna
  • Postförskott
  • Swish
  • PayPal
  • Apple Pay

3.2 Kortbetalning

Du kan välja att betala din order snabbt och säkert med kortbetalning. Vi accepterar Visa, Mastercard och Eurocard.

När du väljer att betala med kort kommer du till en säker sida hos Reepay där du uppger dina kortuppgifter. Repay är mycket stor i norden på kreditkortshantering - och dina uppgifter är givetvis helt skyddade!

3.3 Faktura via Klarna

När du väljer att betala med faktura erbjuder Klarna dig möjligheten att betala 14 dagar från dess att vi skickat varorna för leverans. Vi överlåter vårt krav på betalning för ditt köp till Klarna Bank AB (“Klarna”). Klarna kommer att skicka en betalningsinstruktion till dig där du ska betala direkt till Klarna. För kontaktuppgifter och ytterligare information om Klarna, gå till klarna.se.

3.4 Delbetalning via Klarna

Dela upp kräver ingen registrering eller kreditanmälan. Du väljer dela upp i kassan, ser alla kostnader och villkor, och slutför köpet direkt. Du betalar enligt en plan, så att köpet är fullt betalt efter till exempel 12 månader. Vill du betala mer går det bra och du kan när som helst betala den resterande skulden. Du följer ingen plan, utan får istället ett minimibelopp att betala. Du kan välja att betala minimibeloppet eller valfritt belopp över minimibeloppet. För kontaktuppgifter och ytterligare information om Klarna, gå till klarna.se.

3.5 Postförskott

Med Postförskott (Efterkrav) betalar du först när du hämtar ut ditt paket hos ditt ombud. En Efterkravsavgift tillkommer då på 50:-

OBS! Du kan max ha 2 försändelser på väg samtidigt när du väljer att betala med postförskott. Om du tidigare har nekat att ta emot flera paket mot postförskott kan du inte i fortsättningen välja postförskott som betalningsalternativ hos Mshop.

3.6 Swish

Swish är en säker mobiltjänst för direkt överföring av pengar med Swish-appen från mobilen. Överföringen sker omgående och är kostnadsfri.

Swish-betalning genomförs inte i webbutiken, utan är en separat betalning från din mobiltelefon. När du betalar med Swish så får du en orderbekräftelse så fort du klickar på knappen ”Jag godkänner ovanstående order” i kassan. Beställningen anses dock inte som fullbordad förrän betalningen har mottagits av oss, och beställningen kommer ej att skickas förrän betalningen har mottagits.

Mer information om Swish finns på www.getswish.se eller hos din bank.

3.7 PayPal

Betala snabbt och säkert genom att använda PayPal. Du kan välja att finansiera din betalning från ditt PayPal-saldo eller via ett betal- eller kreditkort kopplat till ditt PayPal-konto. Mottagaren får pengarna utan att se ditt kreditkorts- eller bankkontonummer. För kontaktuppgifter och ytterligare information om Paypal, gå till https://www.paypal.com/se/home/

3.8 Apple Pay

Apple Pay är en betalningslösning från Apple som fungerar i din iPhone, iPad och Mac-dator. Tekniken utnyttjar Touch ID eller Face ID för att bekräfta en betalning. Läs mer på www.apple.com/se/apple-pay/.

4. Beställning

Efter att du har beställt varor hos Mshop kommer du motta en orderbekräftelse per mail. Bekräftelsen är ditt bevis på att beställningen har tagits emot och accepterats. Korrekt mailadress måste anges för att du ska kunna ta emot denna.

Orderbekräftelsen innehåller information om vilka varor som beställts, vilket betalsätt som valts samt den totala kostnaden inkl. fraktkostnad.

5. Leverans

Vi använder en enhetsfrakt som alltid är 49kr. Ordrar lagda innan klockan 15:00 expedieras i regel samma dag. Leveranstiden är vanligtvis inom 1-5 arbetsdagar.

Ansvaret för varor köpta hos Mshop övergår till dig som konsument vid leveranstillfället - med reservation för fel, slutsålda och utgångna varor.

Du kan välja att få en SMS-avisering av ditt paket, istället för traditionell brevavisering, när ditt paket har levererats eller finns hos ditt ombud. Detta väljer du vid betalningstillfället.

5.1 DHL och DHL GOGREEN

Varor som skickas med DHL är både försäkrade samt spårbara.

I SMS:et uppges avsändaren, namn och adress på ditt ombud, samt ett fyrsiffrigt nummer du behöver för att hämta ut ditt paket om du valt DHL eller DHL GOGREEN som leveransalternativ.

DHL klimatkompenserar och arbetar aktivt för att minska klimatpåverkan för distribution genom GOGREEN. Detta innebär bland annat att investeringar sker i konkreta projekt som ska leda till utsläppsminskningar. Dessa projekt omfattas av FN- och EU-systemens kontroller.

5.2 Early Bird

Icke skrymmande paket upp till 5 kg kan levereras med Early bird.

Din order levereras till din brevlåda med tidningsbudet före kl 07.00 på morgonen. Om paketet är för stort för att rymmas i din brevlåda/brevinkast så kommer paketet ställas utanför din dörr, eller hängas i en påse på dörrhandtaget.

Leveransdagar är måndag-lördag endast för leverans med Early bird.

Du får ett SMS av Early bird när de mottagit paketet ifrån oss, och ett SMS när paketet levererats till dig.

Observera att du som mottagare är ansvarig för paket från och med att chauffören har lämnat det i brevlådan eller utanför din dörr. Försändelsen är spårbar men ej försäkrad mot förluster eller transportskador. Early Bird levererar inte i hela Sverige. Ditt postnummer samt adress avgör om du kan välja fraktalternativet eller ej.

5.3 Ej uthämtade paket

Vid utebliven uthämtning av paket debiteras kunden 98 SEK för returhantering.

6. Reklamationsrätt

Alla produkter sålda i vår nätbutik säljs i överensstämmelse med svensk lag. Har du mottagit en defekt vara och funktionskontrollerat denna, ber vi dig kontakta oss på kundtjanst@mshop.se. Du kan svara på orderbekräftelsen du mottog av oss. Se till att mailet innehåller ditt namn, adress och ordernummer för snabbast hantering av ärendet. Ange sedan vilken vara det gäller och beskriv defekten - det går självklart bra att bifoga bilder om du känner att det behövs. Vi hör sedan av oss till dig med vidare besked så snart vi har hanterat ditt ärende. Skicka inte tillbaka en reklamation innan du har fått svar från oss.

7. Ångerrätt

Vid köp har du enligt distansavtalslagen rätt att returnera felfria varor. Meddelande om detta skall vara oss tillhanda så snart som möjligt, dock senast 30 dagar efter leverans.

Hos oss gäller följande:

  • Vi erbjuder 30 dagars returrätt.
  • Varan får ej vara använd.
  • Varans förpackning får ej vara bruten eller skadad. Om varans förpackning har en hygien- och/eller plastförsegling få denne inte heller vara bruten.
  • Produkter som ingår i ett kit kan ej returneras separat, utan behöver då returneras som ett komplett kit.
  • Du som köpare står för portot
  • På grund av hygieniska skäl gäller ej returrätten för underkläder* eller apoteksprodukter så som glidmedel.

*För underkläder gäller detta på alla plagg som bärs på underkroppen, dvs. trosor, strumpbyxor, kroppsstrumpor och liknande. Underklädesset som innehåller den här typen av plagg är också exkluderade. Negligéer, överdelar, behåar och klänningar är okej att prova och sedan skicka tillbaka om de göres så i samma skick samt förpackning som de levererades i.

Skriv returorsak på följesedeln och lägg med den i försändelsen.

Har du inte kvar din följesedel kan du bifoga ett skriftligt meddelande med följande information:

  • För- och efternamn
  • Adress
  • Order- och artikelnummer för varorna det gäller
  • Vilken bank, vilket konto- samt clearingnummer återbetalning ska ske till

Vi ersätter inte returer som kommit bort på vägen, därför rekommenderar vi dig att välja ett fraktalternativ med spårning.

Skicka in din retur till följande adress:

Postpac AB
REF: Mshop
Maskingatan 6
27430 Skurup

8. Sekretess

Hos oss tar vi våra kunders personliga integritet på största allvar och kommer aldrig sälja känsliga personuppgifter till en tredjepart. Vi lagrar endast information gällande din IP-adress och webbläsare.

För att ingå i ett avtal med oss behöver du uppge namn, adress och mailadress. Dessa uppgifter används endast för att kunna leverera din beställning. Om du betalar med kreditkort hos Mshop skyddas din data med en säkerhetsmetod känd som SSL. Det betyder att dina uppgifter krypteras och skyddas mot intrång. Mshop förvarar inte kreditkortsuppgifter, utan förmedlar endast dessa till DIBS, som har hand om betalningen. All överföring av känsliga uppgifter från dig till oss via webben går över en säker anslutning, för att ingen skall kunna komma över dina uppgifter. Genom att beställa i vår butik samtycker du till att dina uppgifter lagras och hanteras av företaget.

Personuppgiftslagen (PUL) tillåter dig som registrerat dig hos oss att ta del av den information som du gett oss. För att lämna ut uppgifter krävs enligt denna lag att du sänder in en undertecknad begäran till:

NAE Group Sweden AB
Mshop
Älvsjövägen 2, 3tr
125 34 Älvsjö

9. Cookies

Vi använder oss av så kallade cookies (kakor) i vår webshop. Cookies är informationsfiler som automatiskt sparas i webbläsaren på datorns hårddisk. Dessa används för att identifiera om det är första gången någon besöker hemsidan eller om det skett förut. En cookie kan inte t.ex. avslöja användarens e-postadress eller liknande.

10. Force Majeure

Ägaren till denna webshop är befriad från påföljd för underlåtenhet att fullgöra viss förpliktelse enligt detta avtal, om underlåtenheten har sin grund i befriande omständigheter enligt nedan och omständigheten förhindrar, försvårar eller försenar fullgörandet. Såsom befriande omständigheter skall anses bl.a. myndighetsåtgärd eller underlåtenhet, sabotage eller olyckshändelse av större omfattning. I force majeure ingår myndighetens beslut som påverkar marknad och produkter negativt, t.ex. restriktioner i indikation, varningstexter, försäljningsförbud etc., samt onormal nedgång i marknaden.

11. Tvister

Om du anser att du inte har blivit korrekt behandlad ber vi dig att skriftligen redogöra detta till oss. Ange namn, adress, telefonnummer och eventuellt ordernummer. Om vi inte kan lösa tvisten tillsammans ber vi dig att kontakta en konsumentvägledare i din kommun för vidare upplysningar. Vi följer alltid Allmänna Reklamationsnämndens rekommendationer.

Produkten har lagts till i din varukorg
Passar perfekt till