1-2 dagar leverans för 49 kr
100% diskret & säkert
Fri frakt över 999 kr
30 dagar öppet köp
5 stjärnor på Trustpilot
Sexleksaker
Apotek
Underkläder & Förspel
BDSM
SPARA
0
Varukorg
Sök förslag
Kategorier
Produkter

Hjälp & Kundtjänst

Kontakt

Vi hjälper dig, anonymt och enkelt!

Ring oss på 08 527 770 70 eller maila oss på kundtjanst@mshop.se.

Öppet Måndag - Fredag 10:00-20.00

Öppet Lördag 12:00-18.00

Öppet Söndag 12:00-18.00

Leverans

Beställer du innan kl. 14:45 en vardag så skickar vi din order samma dag! Leveranstiden är normalt 1-2 arbetsdagar, beroende på vart i Sverige du bor.

Vi finns här för att hjälpa dig med allt före, under och efter ditt köp. Dessutom kan du alltid kontakta oss för tips och guidning - för att hitta något som passar just dina behov! Vi jobbar självklart med högsta diskretion, och dina uppgifter är skyddade hos oss. Väljer du att skriva till oss direkt via chatten så är du 100% anonym om du så önskar.

I din leveransbekräftelse du mottar av oss via mail hittar du en spårningslänk; via denna kan du enkelt följa ditt paket. Om det inte dyker upp någon information så beror det på att DHL/Earlybird ännu inte har scannat in paketet. Testa i sådana fall lite senare!

Behöver du en ny spårningslänk kan du alltid kontakta oss via mail eller per telefon så hjälper vi dig!

Om din beställning inte hämtas ut i tid hos ditt ombud returneras det till oss. Du debiteras då en avgift på 98 kr för returhanteringen. Det är inte tillåtet att beställa varor på skoj till någon annan. Dessa fall polisanmäls då de räknas som bedrägeri/identitetsstöld/trakasserier.

Alla våra försändelser skickas i diskreta paket med en s.k. diskret avsändare - det står alltså inte att försändelsen är från oss.

Mshop diskret leverans

Självklart! Du kan själv välja vilken adress eller vilket ombud du vill ha det levererat till innan du avslutar ditt köp.

När försändelsen sedan är redo att hämtas ut eller har anlänt till din dörr, skickas en SMS-avisering ut till det telefonnummer du uppgav när du slutförde ditt köp.

Du väljer själv det ombud du vill att paketet ska skickas till innan du slutför ditt köp.

Tänk på att personen som din order är adresserad till även är den som måste lösa ut paketet.

Detta betyder att din order är färdigbehandlad av oss och har levererats till DHL. Efter det tar det ca. 1-2 arbetsdagar tills paketet finns hos ditt ombud! Du kan själv följa din försändelse via spårningslänken du har fått skickad till dig via e-post.

Det kan bero på att ditt ombud har glömt registrera att du har hämtat ditt paket. Kontakta vår kundtjänst så hjälper vi dig!

Betalning

Vi erbjuder sju olika betalsätt, så att du ska kunna hitta något du är bekväm med!

  • Kortbetalning. Du betalar enkelt och säkert direkt via Mshop.se.
  • Faktura via Klarna. Få hem paketet först och betala sen.
  • Delbetalning via Klarna. Betala i din egen takt.
  • Postförskott
  • Swish
  • Paypal
  • Apple Pay

Vi samarbetar alltid med stora och pålitliga aktörer så att du ska vara så trygg som möjligt när du betalar något hos oss.

Du kan välja att betala din order snabbt och säkert med kortbetalning. Vi accepterar Visa, Mastercard och Eurocard. När du väljer att betala med kort kommer du till en säker sida hos Reepay där du uppger dina kortuppgifter. Reepay är mycket stora i norden på kreditkortshantering - och dina uppgifter är givetvis helt skyddade!

När du betalar via Klarna faktura handlar du tryggt och enkelt. Du behöver aldrig uppge dina kortuppgifter, och betalar alltid efter att du har fått din beställning.

  • Få alltid din beställning innan du betalar
  • Du behöver aldrig lämna ut kortuppgifter
  • Ladda ner dina fakturor från klarna.se, eller se dem i Klarnas app.
  • Möjlighet till delbetalning

När du väljer att betala med faktura erbjuder Klarna dig möjligheten att betala 14 dagar från dess att vi skickat varorna för leverans. Klarna kommer att skicka en betalningsinstruktion till dig där du ska betala direkt till Klarna. För ytterligare information om Klarna, gå till klarna.se.

Du kan ansöka om att betala i din egen takt eller betala ett fast belopp per månad. När du delbetalar med Klarna gäller följande:

  • Du får hem varan innan du betalar
  • Du samlar alla dina köp på en månadsfaktura
  • Du betalar i din egen takt eller ett fast belopp per månad

Dela upp kräver ingen registrering eller kreditanmälan. Du betalar enligt en plan, så att köpet är fullt betalt efter till exempel 12 månader. Vill du betala mer går det bra och du kan när som helst betala den resterande skulden. Du följer ingen plan, utan får istället ett minimibelopp att betala. För ytterligare information om Klarna, gå till klarna.se

Swish är en säker mobiltjänst för direkt överföring av pengar med Swish-appen från mobilen. Överföringen sker omgående och är kostnadsfri.

Mer information om Swish finns på www.getswish.se eller hos din bank.

Betala snabbt och säkert genom att använda ditt PayPal-konto.

Mottagaren får pengarna utan att se ditt kreditkorts- eller bankkontonummer. För ytterligare information om Paypal, gå till https://www.paypal.com/se/home/.

Apple Pay är en betalningslösning från Apple som fungerar i din iPhone, iPad och Mac-dator. Tekniken utnyttjar Touch ID eller Face ID för att bekräfta en betalning.

Läs mer på www.apple.com/se/apple-pay/

Med Postförskott (Efterkrav) betalar du först när du hämtar ut ditt paket hos ditt ombud. En Efterkravsavgift tillkommer då på 50 kr.

Returer

Har du funktionskontrollerat varan och den inte fungerar ber vi dig kontakta oss på kundtjanst@mshop.se, du kan svara på orderbekräftelsen du mottog av oss. Se till att mailet innehåller ditt namn, adress och ordernummer för snabbast hantering av ärendet. Ange sedan vilken vara det gäller och beskriv defekten - det går självklart bra att bifoga bilder om du känner att det behövs. Vi hör sedan av oss till dig med vidare besked så snart vi har hanterat ditt ärende! Skicka inte tillbaka en reklamation innan du har fått svar från oss.

Eftersom att vi vill att du ska få din beställning så snabbt som möjligt görs alla ordrar i ordning för att paketeras så snart en betalning har registrerats. Det kan hända att vi har möjlighet att avbryta din order, men oftast har den redan börjat behandlas. Kontakta vår kundtjänst för mer information angående ditt ärende!

Om någonting saknas i ditt paket, eller om du har mottagit fel produkt, ber vi dig kontakta oss snart du har upptäckt detta! Om du har kvar din orderbekräftelse du mottog via mail kan du svara på denna utan att radera något, och beskriva ditt ärende. Du kan även ringa oss på 08-527 770 70.

Ångrar du ditt köp efter att du har fått hem det har du självklart 30 dagars returrätt! Meddelande om detta skall vara oss tillhanda så snart som möjligt, dock senast 30 dagar efter leverans.

Om du upplever problem med en produkt ska du inte returnera den utan att först kontakta kundtjänst. Inkom via mejl till kundtjanst@mshop.se med ordernummer och en kort beskrivning om vad du upplever för problem med din produkt så kommer vi att hjälpa dig.

Hos oss gäller följande:

  • Vi erbjuder 30 dagars returrätt.
  • Varan får ej vara använd.
  • Varans förpackning får ej vara bruten eller skadad. Om varans förpackning har en hygien- och/eller plastförsegling få denne inte heller vara bruten.
  • Produkter som ingår i ett kit kan ej returneras separat, utan behöver då returneras som ett komplett kit.
  • Du som köpare står för portot
  • På grund av hygieniska skäl gäller ej returrätten för underkläder* eller apoteksprodukter så som glidmedel.

*För underkläder gäller detta på alla plagg som bärs på underkroppen, dvs. trosor, strumpbyxor, kroppsstrumpor och liknande. Underklädesset som innehåller den här typen av plagg är också exkluderade. Negligéer, överdelar, behåar och klänningar är okej att prova och sedan skicka tillbaka om de göres så i samma skick samt förpackning som de levererades i.

Skriv returorsak på följesedeln och lägg med den i försändelsen.

Har du inte kvar din följesedel kan du bifoga ett skriftligt meddelande med följande information:

  • För- och efternamn
  • Adress
  • Order- och artikelnummer för varorna det gäller
  • Vilken bank, vilket konto- samt clearingnummer återbetalning ska ske till

Vi ersätter inte returer som kommit bort på vägen, därför rekommenderar vi dig att välja ett fraktalternativ med spårning.

Skicka in din retur till följande adress:

Postpac AB
REF: Mshop
Maskingatan 6
27430 Skurup

När du returnerar en vara till oss så kommer den först in till vårt lager som då kontrolleras produkterna i din retur.
När de har godkänts så kommer returen att hanteras av kundtjänst.
Då gör vi återbetalningen genom samma betalsätt du valt när du gjorde din beställning.
För outlösta paket tar vi ut en avgift på 98 kr för fraktkostnader.

Har du betalat din faktura så kommer vi kreditera den hos Klarna och därefter kommer Klarna att kontakta dig för en återbetalning. Klarna skickar då ut ett mejl till dig om detta, följ instruktionerna i mejlet för att få din återbetalning.

Har du endast returnerat delar av din beställning och inte betalat din faktura så krediterar vi den eller de produkter som du returnerat. Därefter kommer en uppdaterad faktura att skickas ut till dig.

Har du returnerat hela din beställning, kommer hela din faktura att krediteras.

Vid kortbetalning kommer vi göra en återbetalning till det kort du använt vid din beställning.

Det kommer ta 2 – 5 bankdagar innan pengarna kommer in på ditt konto.

Skulle det ta mer än 5 bankdagar innan du ser beloppet åter på ditt konto, vänligen kontakta din bank.

Återbetalningen görs direkt via Swish och pengarna syns omgående tillbaka på ditt konto.

Återbetalningen görs till dig via ApplePay. Det brukar ta 2-5 bankdagar innan beloppet syns, men observera att det ibland kan ta flera dagar innan en återbetalning visas på kortutdraget.

För att få en återbetalning via postförskott behöver du som kund ha inkluderat dina bankuppgifter till oss. Den information du behöver inkludera är vilken Bank, konto och clearingsnummer du vill få din återbetalning till. Har du inte inkluderat detta på din följesedel när du gjorde din retur så kommer vi att kontakta dig.

Om du betalade med ett betalkort återbetalas pengarna till ditt kort.

Om kortet du betalade med är avslutat eller ogiltigt, kontakta den utfärdande banken då pengarna fortfarande kommer att återbetalas till ditt betalkortskonto. Återbetalningar till betalkort tar normalt 2 – 5 arbetsdagar men det kan ta upp till 30 dagar beroende på vilken kortutfärdare det rör sig om.

Om du betalade med ditt PayPal-saldo, återbetalas pengarna till ditt PayPal-saldo. När du har fått återbetalningen kan du överföra pengar från ditt PayPal-saldo till ditt bankkonto eller använda pengarna för framtida köp med PayPal.

Om du betalade med ett betalkort och saldot på ditt PayPal-konto, återbetalas beloppet som betalades med kortet till ditt kort. Det återstående beloppet återbetalas till saldot på ditt PayPal-konto.

Produkten har lagts till i din varukorg
Passar perfekt till