Kategorier
Jag fick ingen orderbekräftelse, vad gör jag?
Efter att du har lagt din beställning skickar vi ett e-postmeddelande som bekräftar din order.
Observera att det kan ta upp till fem minuter innan mejlet når din inkorg.
Kontrollera även din skräppostmapp – ibland hamnar mejl där av misstag.
Om du fortfarande inte får någon orderbekräftelse kan det hända att du har lagt din beställning med en annan e-postadress.
Kontakta gärna vår kundtjänst. Vi kan skicka orderbekräftelsen till dig igen. Om möjligt, uppge ditt ordernummer, samt ditt namn, så att vi kan identifiera din order.
Du hittar våra kontaktuppgifter längre ner på denna sida.
Tack så mycket! Din hjälp uppskattas mycket!
Kontakta oss
Vår kundtjänst finns här för dig alla vardagar 10-17. Helger stängt.
Chatta med oss
Chatta med oss på kundtjänst och få hjälp direkt, snabbt, diskret och enkelt.
Starta chatt
Mer frågor & svar