1-2 dagar leverans
100% diskret - anonym avsändare & säkert
39 kr frakt / Fri över 999 kr
100 dagar öppet köp*
5 stjärnor på Trustpilot
Intimleksaker
Hälsotek
Underkläder & Förspel
BDSM
REA
0
Varukorg
Sök förslag
Kategorier
Produkter

Hur gör jag en reklamation, och vad gäller för garantier?

Har du mottagit en defekt eller skadad produkt så kommer vi givetvis att hjälpa dig att åtgärda detta!

Reklamation
Du har alltid rätt att reklamera en vara i upp till tre år om den är felaktig, oavsett garanti. Om felet upptäcks när du mottagit produkten bör du kontakta oss så snart som möjligt, så att vi kan hantera reklamationen på bästa sätt.
Garanti
Ofta erbjuds en kvalitetsgaranti från tillverkaren eller oss som återförsäljare, med längd som kan variera beroende på produkt. Den lagstadgade reklamationsrätten gäller alltid, men om garantin är längre används den som utgångspunkt i stället. Vi kan alltid hjälpa dig att kolla vad som gäller för just din produkt.
Nöjdhetsgaranti
Nöjdhetsgarantier gäller endast för de produkter där detta nämns på produktsidan, t ex Fleshlights 90 dagars nöjdhetsgaranti, och gäller endast en produkt per kund. Produkten ska returneras till oss om inget annat nämns, och du som kund står för frakten.
Reklamation av butiksköp
Om du önskar att reklamera något som du har köpt i en fysisk butik så behöver du kontakta butiken i fråga direkt. Telefonnummer och öppettider finner du här, och du kan även skicka ett email till mshop-stores@mshop.se.



Hur du påbörjar ett reklamationsärende:
Har du funktionskontrollerat varan och den inte fungerar, eller om du har upptäckt en skada, ber vi dig kontakta oss på kundtjanst@mshop.se (du kan svara på orderbekräftelsen du mottog av oss).

  • Se till att mailet innehåller ditt namn, adress och ordernummer för snabbast hantering av ärendet.
  • Ange vilken produkt det gäller och beskriv felet eller defekten så tydligt som möjligt. Ge oss också information om hur felet uppstod eller när du upptäckte det, hur produkten har förvarats samt om du har använt produkten tillsammans med något komplement, t.ex. rengöringsmedel, glidmedel eller liknande.
  • Bifoga bild eller video som visar problemet på ett tydligt sätt.
    I de fall som reklamationen gäller produktens funktioner (start/stopp, hastighet o.l.) så behöver vi en video där du först visar när produkten är på uppladdning. Har produkten en indikationslampa så behöver vi se hur denna lyser/inte lyser när produkten blir fullt uppladdad. Koppla därefter ur sladden och visa problemet så tydligt som möjligt.
    Drivs produkten med utbytbara batterier så vill vi se hur du sätter i batterierna på korrekt sätt innan du uppvisar själva felet.
  • Gäller reklamationen en produktskada, saknad del eller liknande avvik så vill vi att du inkommer med bild där problemet framgår tydligt.

När du har inkommit med korrekt information och reklamationsunderlag kommer vi att återkoppla till dig så snart som möjligt, vanligtvis inom 24 timmar – oftast går det dock mycket snabbare än så. Om din reklamation godkänns kommer du att ersättas med en likadan, ny och felfri vara utan onödigt dröjsmål.

- OBS! Skicka aldrig tillbaka en reklamation innan du har fått svar från oss. En felaktigt returnerad produkt kan komma att kasseras utan återbetalning. Om du kasserar/kastar varor innan du fått besked om detta i ett reklamationsärende erhålls ingen kreditering.

Fick du svar på din fråga?
Din återkoppling är viktig för oss! Den hjälper oss att bli bättre.
Din återkoppling är 100% anonym. Se vår personuppgiftspolicy för mer information.
Tack så mycket! Din hjälp uppskattas mycket!
Kontakta oss
Vår kundtjänst finns här för dig alla vardagar 10-17. Helger stängt.
Ring oss
Vår kundtjänst är redo att hjälpa dig med dina frågor via telefon.
08 527 770 70
Chatta med oss
Chatta med oss på kundtjänst och få hjälp direkt, snabbt, diskret och enkelt.
Starta chatt
Mejla oss
Vi svarar på alla mejl inom 24 timmar.
Skicka mejl
Produkten har lagts till i din varukorg
Baserat på din varukorg
Passar perfekt med det
Baserat på din varukorg
Rekommenderat för dig
Trender just nu
Andra kunder köpte just dessa
1-2 dagar leverans
Vi jobbar för att kunna leverera ditt paket inom 1-2 arbetsdagar. Beställer du innan 14.45 skickas ditt paket samma dag.
Instabox DHL Budbee EarlyBird
39 kr frakt / Fri över 999 kr
Våra priser för frakt startar på 39 kr. Vi erbjuder olika leveranssätt och fraktbolag som kan väljas vid beställning. Vid köp över 999 kr får du fri frakt på din beställning.
100% diskret & säkert
Ditt paket skickas i ett diskret och anonymt paket. Avsändaren är anonymiserad på paketet och även i betalningsinformationen. Innehållet i ditt paket kommer inte vara synligt eller tillgängligt för andra.
Anonymt paket
Öppet köp
Du kan returnera dina produkter upp till 30 dagar, så länge de inte har öppnats, använts eller skadats. Om du prenumererar på vårt nyhetsbrev får du en förlängd returrätt på 100 dagar. Du som kund står för fraktavgiften vid eventuell retur.
Det säger våra kunder
Utmärkt
Trustpilot
4.7 av 5.0
10 581 omdömen på
100% Garanti

Vi har utvecklat Mshop Private Collection i nära samarbete med våra kunder. Vi har genom åren samlat in all den feedback som de har gett oss, vilket nu gör det möjligt för oss att lova dig en 100 % nöjd kund-garanti. Detta betyder följande för dig:

  • Om du mot förmodan inte skulle vara nöjd, får du pengarna tillbaka.
  • Du är välkommen att prova och testa produkten. Skulle du, mot all förväntan, inte uppleva den glädje du förväntar dig, är det bara att kontakta vår kundtjänst. Vi ser då till att du får full återbetalning.

Denna garanti gäller i 30 dagar från det att du har mottagit din produkt från Mshop Private Collection.