Jag fick en trasig produkt, vad gör jag?
Har du funktionskontrollerat varan och den inte fungerar ber vi dig kontakta oss på kundtjanst@mshop.se (du kan svara på orderbekräftelsen du mottog av oss).
- Se till att mailet innehåller ditt namn, adress och ordernummer för snabbast hantering av ärendet.
- Ange sedan vilken vara det gäller och beskriv defekten - bifoga bild eller video som visar problemet på ett tydligt sätt. I de fall som reklamationen gäller start/stopp, funktioner och/eller laddning så vill vi i videon även se när produkten laddas/batterierna sätts i/ansluts till ett fungerande vägguttag.
Vi hör sedan av oss till dig med vidare besked så snart vi har hanterat ditt ärende. Om din reklamation blir godkänd kommer du att ersättas med en likadan, ny och felfri vara så snart som möjligt!
- OBS! Skicka aldrig tillbaka en reklamation innan du har fått svar från oss. En felaktigt returnerad produkt kan komma att kasseras utan återbetalning. Om du kasserar/kastar varor innan du fått besked om detta i ett reklamationsärende erhålls ingen kreditering.