Kategorier
Jag fick en trasig produkt, vad gör jag?
Har du funktionskontrollerat varan och den inte fungerar ber vi dig kontakta oss på kundtjanst@mshop.se, du kan svara på orderbekräftelsen du mottog av oss. Se till att mailet innehåller ditt namn, adress och ordernummer för snabbast hantering av ärendet. Ange sedan vilken vara det gäller och beskriv defekten - bifoga bild eller video som visar problemet på ett tydligt sätt. Vi hör sedan av oss till dig med vidare besked så snart vi har hanterat ditt ärende!
Skicka inte tillbaka en reklamation innan du har fått svar från oss.
Om din reklamation blir godkänd kommer du att ersättas med en likadan, ny och felfri vara så snart som möjligt.
Tack så mycket! Din hjälp uppskattas mycket!
Kontakta oss
Vår kundtjänst finns här för dig alla vardagar 10-17. Helger stängt.
Chatta med oss
Chatta med oss på kundtjänst och få hjälp direkt, snabbt, diskret och enkelt.
Starta chatt
Mer frågor & svar